»Primary School«

Eine schlagwortbasierte Auswahl unserer Fachbücher

 

Challenges of Working with Gifted Pupils in European School Systems (Sammelband)

Challenges of Working with Gifted Pupils in European School Systems

EUB. Erziehung – Unterricht – Bildung

Hamburg 2018, ISBN 978-3-339-10454-0 (Print), ISBN 978-3-339-10455-7 (eBook)

Die Problematik der begabten Schüler im Bildungssystem ist in verschiedenen europäischen Bildungssystemen sehr präsent. Insbesondere die Bildungssysteme spielen bei der Pflege und angemessenen pädagogischen Arbeit mit begabten Schülern eine Schlüsselrolle. Die wissenschaftliche Monographie [...]

Begabung, Bildungssystem, education, educational systems, elementary school, Erziehung, Erziehungssystem, gifted children, giftedness, gifted pupils, Grundschule, Hochbegabte Kinder, Hochbegabung, Individualisation, individualisation, primary school education

Trennlinie

A Corpus-Based Approach to English as a Foreign Language at Primary School Level (Dissertation)

A Corpus-Based Approach to English as a Foreign Language at Primary School Level

Collocations for Early Beginners

LINGUA – Fremdsprachenunterricht in Forschung und Praxis

Hamburg 2018, ISBN 978-3-8300-9935-2 (Print/eBook)

In der englischen Sprachwissenschaft wie in der Fachdidaktik Englisch ist die Bedeutung von Kollokationen und anderen phraseologischen Einheiten sowohl für den Muttersprachler als auch für den Sprachenlerner seit langem anerkannt. Natürlich vorkommende Sprache besteht zu einem überwiegenden Teil [...]

authentic language use, Authentischer Sprachgebrauch, childrens language, collocations, corpus linguistics, Englischunterricht, English, Fachdidaktik, Foreign Language, Grundschule, Kindersprache, Kollokationen, Korpuslinguistik, Muttersprachler, Phraseologie, phraseology, Primary School, vocabulary, Wortschatz

Trennlinie

Teacher Education in Primary and Secondary Schools (6–18-Year-Old Students) (Dissertation)

Teacher Education in Primary and Secondary Schools (6–18-Year-Old Students)

A Comparative Study Between China and Germany

Studien zur Schulpädagogik

Hamburg 2016, ISBN 978-3-8300-9253-7 (Print/eBook)

Although the physical distance between China and Germany is large, the continual strengthening of ties between the two countries as well as widespread use of modern technology has allowed the two countries to not only cooperate in a political, economical, and cultural sense, but also [...]

China, Comparative Study, Germany, In-Service Education, Induction Education, Pre-Service Education, Primary and Secondary Schools, Teacher Education

Trennlinie

The Efficiency of Homogeneous and Heterogeneous Grouping of Students in Mathematics (Sammelband)

The Efficiency of Homogeneous and Heterogeneous Grouping of Students in Mathematics

Didaktik in Forschung und Praxis

Hamburg 2015, ISBN 978-3-8300-8639-0 (Print/eBook)

The questions of grouping students have always been present in the history of education with diverse intentions and according to different criteria. The researchers of education as well as teachers and pedagogues have tried to find out when the grouping should start and what the objective [...]

Achievements in Mathematics, Didactics, Differentiation, Heterogeneous Groups, Homogeneous Groups, Individualization, Mathematics, Mathematics Teaching, National Assessment of Knowledge, Pedagogy, Primary School, Self-Concept, Slovenia, Teacher´s Expectation

Trennlinie
 

nach oben

Eine Auswahl unserer Fachbücher.