Kommunikationswissenschaft & Medienwissenschaft

»Banken«

Eine schlagwortbasierte Auswahl unserer Fachbücher

 

Cultural Styles in Corporate Communication (Dissertation)

Cultural Styles in Corporate Communication

An Analysis of Difference and Transformation in Cultural Communication Styles with a Focus on the Four Largest German and Four Largest U.S. American Banks‘ Annual Reports over the Period 1997–2007

COMMUNICATIO

Hamburg 2010, ISBN 978-3-8300-5027-8

Despite the wide degree of variation in the representation of information in corporate reporting, there remains a clear distinction between the way non-obligatory company information is displayed in German and U.S. American annual reports. Due to the considerable consolidation that has occurred recently in the banking industry, the four [...]

Amerikanisierung, Annual Reports, Banken, Communication, Cultural Communication Styles, Culture, Geschäftsberichte, Kommunikation, Kommunikationswissenschaft, Kommunikativer Stil, Kultur, Kultureller Wandel, Kulturelle Stile

Trennlinie

Crosswalks Between the Deep Web and the Surface Web (Dissertation)

Crosswalks Between the Deep Web and the Surface Web

INTERNET – Praxis und Zukunftsanwendungen des Internets

Hamburg 2009, ISBN 978-3-8300-3955-6

Das sogenannte Deep Web ["Tiefes Web"] (manchmal auch "Invisible Web" oder "Hidden Web" genannt) ist ein Teil des Internets, der von Suchmaschinen fast nicht erfasst wird. Das Deep Web beinhaltet Informationen von hoher Qualität, und nahezu jeder Nutzer kann hier relevante Informationen finden. Nur ein geringer Anteil des Deep Webs ist über die [...]

Datenbanken, Deep Web, Digitale Bibliotheken, Google, Informatik, Information Retrieval, Internet, Internetportale, Medienwissenschaft, MSN, Online-Archive, Suchmaschinen, Suchmaschinenoptimierung, Surface Web, Yahoo

Trennlinie
 

nach oben

Eine Auswahl unserer Fachbücher.